söndag 18 maj 2008

TOPPMAMMORNA

Mammorna har det viktigaste arbetet som finns.
Mammorna ska föda och sedan se till att livet får en bra start.
Mammorna bygger samhället i grunden och bär hela människosläktet på sina axlar.
Men det är mest silikon, mediakändisar, folk som gör ekonomiska klipp eller märkliga karriärer som får cred.
Mammor blir man mest sur på med deras irriterande vagnar som tar så mycket plats på trottoaren....
Man borde buga och fråga efter autograf istället.
Dom bästa mammorna måste hyllas som superstjärnor!
Alla kan rösta på topplistan.
Mammaexperten ger omdöme om dom 20 bästa mammorna i landet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är av den mest krångliga och underbara mammauppgift och det är taget som självklart. Apropå amning, det är inte enkelt! Jag har som mål med min amnings blogg att alla förvirrade nyblivna & färdigblivna mammor kan prata om såna saker som bara annan mamma kan förstår.

Du är välkommen och lämna gärna en kommentar

Anonym sa...

Så jag läggar också min namn och bloggen här för utvärdering! hehe
Kan jag vara en av de bästa 50 mammor? Jag känner några här och det ska säkert vara tuff tävling! Heja bloggmammor!
kram

Lovi sa...

Jag vill "nominera" en vän.. Sara Kramer som är en fantastisk mamma till lilla Jonah! Hon har hjälpt mig i min föräldraroll och är helt underbar! http://dolphin.blogg.se är hennes blogg!

//Lovi