söndag 25 maj 2008

Mammakärlek






Till Sofia: "En dröm som mamma"




Till "17 år och snart trebarnsmamma"
"En person jag ser upp till. Stort grattis och lyckönskningar"



Till Mammiluttan: "Underbar med barn, underbar med make och underbar med samarbetet som krävs i ett äktenskap.Följer bloggen dagligen och bara förundras hur Ni hinner och hur Ni orkar och att all tid läggs på familjoch tillsammans gör Ni saker ....Fler familjer borde se hur det kan vara.."


------------------------------------------------------------------------

Till Carina
"Ärlig och fantastisk kvinna, som jag uppskattar otroligt mycket.Du visar stor respekt mot dina medmänniskor och du har en underbar humor."
"Jag röstar på Carina för att hon är en bra mamma till sina tre barn. Trots stor sorg i deras familj så gör hon ALLT för sina älsklingar"

Till Hemliga Haggan "Jag lägger min röst på Hemliga Haggan för jag vet att hon är en toppen mamma."
Om 17 år och snart trebarnsmamma
"Rebecka har tagit sin roll som mamma på allvar, hittat en bra kille som ser till att dem har det bra. Hon som är en storstadstjej trivs på landet. Hurra!!!!"
"Hon ä en jätte bra mamma och gör allt för sina barn! Ung och klok och har bra värderingar i livet"


Om Prinsessan:
"Det fins ingen bättre MAMMA!! Hon har bein i näsan och gjör ALT for sin son Elian :-) Ni finner inget barn i denna värld som får så mycke kjärlek och omsorg! Hon ær UNIK och FANTASTISK!!!!!"




2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill nominera Hontass! Det är en mamma som vuxit upp i en tuff miljö, hon har gått igenom ett eget amfetamin-missbruk och haft många jobbiga perioder men ändå står med huvudet högt och lyckas med att vara en enastående mamma. läs hennes blogg: www.metrobloggen.se/hontass

tack

Eme sa...

Jag tänker rösta på en som inte finns med här... än. http://Kalsongmorsan.blogg.se